Massage

Igår: jobbade jag, sen lagade jag mat, de vart hemma gjorda hamburgare :)
sen städade jag mina två akvarium och sen var jag på en promenad.
Planerar mitt växtakvarium, försöker lära mig allt de där med
PMDD m.m lite krångligt :) Man måste nog vara fysik proffs för att förstå allt.

Idag: Leeediiig :D Sov till kl halv elva ohh my goood de va länge sen..
Då fick jag sms av Sandra att hon skulle jobba så vi lära rida på en gång.
Så på med kläderna koka kaffe och upp till stallet.
Gick bra att rida, valde sadel i dag ifall att Pärlis skulle vara lika tokig som sist,
men hon var hyffsat lugn, men halkade och gick ner på båda fram knäna så jag låg som en
liten vanta på hennes hals, men lyckades hålla mig kvar :) hade jag inte gjort om jag
hafft ridgjord haha^^
Sen åkte Sandra och jobbade och jag fixade klart stallet.

Sen kom jag hem, började städa och har städat fram tills nu, är så duktig!
Hela huset är städat förutom toan får ta den sen eller om nån av mina Päron är
snäll och hjälper sin duktiga dotter :)

Fick massage på jobbet igår jätte skönt men nu är jag öm i hela kroppen :)
har aldrig fått sån där riktig massage förut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0