Länge sen

Nu var det länge sen.
Helgen spenderades i Åshammar med massssooor med snö,
Gösta fick skutta fram han kunde inte gå i all snö.
Och Zassa och Izzy (stora schäfrar) hade snö över magen så det såg ut
som dom låg ner, fast dom stod :)

Måndag: Jobbade jag, trodde jag var ledig tills på fredag men icke
mamma är sjuk så då fick jag jobba istället :P
Efter jobbet åkte jag till Åshammar hämtade Gösten och sen hem.
Jag och Sandra var ute och gick en långpromenad på kvällen :)

Tisdag: Jobb igen efter som mamma fortfarande var sjuk.
Sen fick jag åka buss hem var livrädd hela vägen hatar att åka
buss på vintern, åtminstonde till Årsunda när man åker över Bångs broar
och busschaffisen kör som en tok (tänker dom inte på att dom har måånga människors liv
på sitt körsätt)
Sen bytte jag om och gick till stallet jag och Sandra red ut en sväng, Pärlis var töntig i början,
men sen gick det bättre. Perfect underlag när asfalten är snö täckt, så vi travade några vändor
på asfalten :)
Efter stallet gick vi ut på en långpromenad så runt nio var mang anska trött :)

Idag: Har jag jobbat och sen var jag och Sandra ut på en långis :)
Och nu har jag precis ätit, Tacos smaskens :)

Imon är jag ledig och ska rida på förmiddagen och sen hoppas jag på att Sara
vill följa med till Gävle :) har en liten handlings lista
* Soda Stream
* Dans prinsses skor (Min kusin önskar sig på sin 4års dag)
* Marmorgurrami hona + skäggismal hona

Nua ska jag ligga på soffan helka kvällen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: sara

klart sara vill med, what ever u do baby! ;)

2009-01-28 @ 22:19:06
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0