Hästskit

Såg igår att mitt långe inlägg som jag skrev i förrgår (tisdags) vart sparat i utkast
och bara halva, då vart jag så arg så jag orkade inte skriva nått igår.
Skit datorer och intrenett!!

Idag iallafall så åt jag fiberhavregryn till frulle ^^ haha fast jag var ledig!
Sen gick jag till stallet och mockade också kom Sandra
vi ret upp till Kilen och vände, gick bra om man jämför med våra
senaste ridturer :P En lastbil och ett snöras annars var det inte så
mycket läskigt. Jo ungarna som var ute och lekte på dagis men de gick bra.
Jag red i min nya svarta sadel och nu har jag ont i rumpan, fast det är
nästan samma sadel som min andra så är den mycket hårdare att sitta i.
Sen gick jag hem och åt lite och diska, sen gick jag tillbaka till stallet
för att ta in hästarna, gå fick gösten följa med och äta lite hästskit :)

Sen gick jag hem igen, sen kom Sandra och vi tog en långpromenad med
vovvarna :) Skönt att slippa gå själv, allt går så mycket enklare när man
pratar :)

Imon är det jobb igen!

OCh jag villvillvill ha ett stort akvarium!!

Och Sara jag visst vill jag läsa din blogg, men förs måste du tala om din adress dit ;)

Kommentarer
Postat av: sara

har jag inte länkt till den förr då!? ;P HEHE

gott med lite häst skit i kylans tider.. ska vi inte hitta på nått nån dag?!

2009-01-22 @ 22:14:54
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0