Fredag

Idag har jag jobbat och sen vart det stallet,
Jag och Sandra och en till tjej som red Värsting
skrittade ut en sväng i kylan :) myysigt..
Nu är jag trött och ska snart lägga mig på soffan och vila
eftersom det bara är SKIT på tv:n.

Kollade på Arn filmen nummer 2 igår, den var bra,
nästan att det kom en tår när den där elaka dödade
Arns häst, fy vilken hemsk människa.
Också så klart sen när Arn dog.
Bra välgjorda svenska filmer faktisgt, annars
brukar ju Svenska filmer vara ganska B aktiga.

Imon ska jag och Sandra rida på dagen i ljuset :)
och mocka ut Sune och Pärlans ute stall som dom har
ihagen och lägga i ny halm.
Sen åker nog jag och Gösten till Åshammar :)

Hon som rider Värsting kanske hade en kompis som ville
prova rida Moa, hoppas på det vore jätte kul om nån
kunde börja rida henne regelbundet så hon får lite
kondis och muskler om hon ska orka vara mamma :)
Har letat så länge och inte hittat nån som kan rida henne,
ska det vara så svårt? Är det inga som vill rida gratis?
De ända som hör av sig är 12 åriga tjejer dom har ridit på
ridkola i 3 år och som faktisgt får rida på ridskolans pigga hästar,
haha lite skratt retande , bryr mig inte om hur länge de har ridit
på ridskola, för där lär man sig inte ett skit, bara lite snätt igenom,
men inte hur hästar reagerar i olika situationer.

jaja nu ska jag ta en filt och mysa med min älskade vovve på soffan! Nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0