Filmjölk???

Idag har jag jobbat heeeela dagen låång.
Började med strömm avbrott och vi fick byta om
med ett ljus som ända ljus källa :)
Mysigt synd att det inte varade så länge hade varit rättmysigt.
Förutom att ungarna inte hade fått mat idag och imon och pensionärerna
hade blivit utan. men vadå det finns väl filmjölk???

Sen ¨kte jag direkt till stallet jag och Sandra tänkte rida innan det vart mörkt,
men nej då kära vinter Sverige gav oss pluss grader så att banan hemma
var äckligt kladdig, så då tänkte vi att vi skrittar ut en sväng då.
Och då lär man vänta tills efter Fem för då har alla bussar och dom flesta
långtradarna åkt för bi. så vi väntade och väntade Satta på oss ALLA reflexer vi kunde få tag på.
Och jippe vi kom 300 m.
Ländtäckerna stod rakt upp pga blåsten och allt var skit läskigt tyckte hästarna
så vi gav upp innan någon stor olyka var skedd..

Så vi hoppas på bättre väder imon, för jag är LEEEDIIG! :D:D sköönt!
nu ska jag nog lägga min och läsa!! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0