El Maco

Igår (Tisdag): Var uppe i stallet vi elva och mötte Sandra
vi mockade och red, var kladdigt och äckligt ute så de vart en skritt.
Sen vart våra två små pållar helt tokiga och då menar jag HELT
när de andra tre hästarna börja kuta runt i hagen så efter en halv timme
slutar det med att vi hoppar av våra hästar och försöker leda dom knappt det gick.
Pärlan gick passage med huvudet mellan frambenen. haha
och Sune sprang på en volt och stod på bak benen.
Måste vara värmen som gör dom galna :)
Sen åkte vi hem och duscha begav oss till Valbo och var där resten av dagen.
Detta inhandlades:
Ett par svarta Jeans 200:-
En lila tunika 124 :-
En svart tunika 149:-
Ett par stigläder 149;-
Ett par stigbyglar 130:-
Ett träns 200:- hoppas inte mamma läser detta ^^

Vi åt även på Donken dom har ju fått El Maco kanske hur god som hellst :)

Idag: har jag jobbat och sen hämtade jag ut mina paket 4 nya påslakan och två
plastbollsblommor :)
Och Shampoo och Balsam :)
Nu ska jag gå på en promenad med världens bästa Gösta!! TJAAOO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRÄNS!!!!!!!

2009-01-15 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0