Blåslagen!!

Idag har inte varit nån bra dag..
Gjorde sallad i morse, skar mej i fingret medans jag höll på
att skiva tomat, så alltså ett skär sår plus tomat, hur skönt är det på en skala???
Sen börjar jag diska, mår lite illa, tok svettas tog en alvedon vart lite bättre,
Sen står jag och sköljer med slangen (som hänger från väggen i en fjäder)
Så alltså när man släpper den så studsar den upp och träffar mitt på pricken mitt
vänster öga med sitt handtag, och hur skönt är det på en skala???
Efter lunch börjar magen dra ihop sig och värka, så jag sprang runt dubbelvikt
påjobbet, tog en till alvedon släppte efter ett tag, men jag ger inte upp!!

Sen kom jag hem tog en promenad med min söta hund, sen åt vi lite mat
och nu godis och Let´s Dance..
Men nu funderar jag faktiagt på sova, är sååå trött!!

Imon blir det stallet för hela slanten och träna min tant!!

Och jag vill fortfarande ha ett stort svart Juwel akvarium på 300 liter
och en ragdoll!! Hallå omvärden GEEE MEEEJJJ!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

stackars liten..

2009-01-24 @ 21:26:25
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: m

2009-01-25 @ 13:11:49
Postat av: MORMOR

Omvärden förstod vinken, tjocka släkten får väl snacka ihop sig till 30/8 Kram mormor

2009-01-25 @ 13:15:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26856

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0