Bilder

Jaha, då har man vaknat till, fick vara ledig idag :)
Låg i sängen och var lite orolig runt sju imorse att mamma
skulle ringa och säga att jag måste jobba, men icke :)
Så då sov jag en stund till.
Sen misslyckades jag med att koka mannagryns gröt,
sist jag gjorde gröt vart den för hård, så jag tänkte att jag har i
lite mindre gryn denna gång och jippie det vart en mannagryns soppa!
Uaaak!! Också glömde jag att ha i salt ännu äckligare!!
Nu har jag suttit och kollat runt lite på det stora internett en stund..
Och har kommit fram till att bloggar med bilder är roligare :)
Så idag hänger kameran med till stallet :)
Måste ju visa upp mina fina två träns som jag köpt.

Kanske borde börja knäppa mag-bilder på Moa och Majsan
för att alla ska kunna få se hur mycket magarna växer :)

Nu ska jag ta med Gösta på en prommis innan jag går till stallet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0