127kr

Måndag måndag, jobbat idag. Sen har jag inte gjort speciellt mycket. Ätit
lite mat.
Eller jo jag har bestämt mig för att börja äta havregryns gröt haha ^^
De är väl nyttigt?? Så häran efter blir det havregryns gröt till fukost och en mårdmacka med
leverpastej fast på fredagar bjuds det på managryns gröt på jobbet så på fredagar
har jag bestämt att det blir mannagrynsgröt med en macka med ost på :)
Haha planer :P
Jaja hämtade ut mitt växtgödninds medel idag, och vet ni vad frakten kostade ??
127 kr shit, för en pet-flaska med 1 liter vätska det är helt otroligt.
Måste verkligen kolla upp om dom har Easy Carbon på Söders zoo, för 127 kr kommer
man många gånger fram och tillbaka till Gävle :P

Hade lite planer på mitt växt akvarium, hade tänkt mig några koppar barber och en röd
kamp hane, men kom fram till att det inte får plats =/ så vi får se om det kanske blir en kamphane
iallafall.. men lite tråkigt med bara en fisk???
Fast det bor ju redan två fiskar där som aldrig verkar dö, ena brukar försvinna nån vecka men
sedan kommer han tillbaka pigg och allert..

Ska även byta in min Black Ghost, men vill jag? han är ju liksom min,
men tänk om nån köper honom som har ett jätte stort typ 500 liters akvarium,
då skulle han få det bra.
Men tänk OM nån köper han för att han är häftig?? och har ett 50 liters kar och matar honom
med fling foder så han tillslut svälter ihjäl.. (han äter bara frysta mygglarver) Åhh stackarn!!
Men jag vill ju så gärna ha lite mer fiskar i mitt akvarium!!
Eller så får jag köpa ett nytt akvarium så jag kan ha honom kvar :):)

Ne nu ska jag ta en promenad med min älskadefavoritsötastivärldengulliplutt Göst!!

Kommentarer
Postat av: sara

han är ju jävligt cool ghosten men det de är som du säger tråkigt med bara en fisk och fatta va fin han skulle bli om han fick växa på sig lite i ett större akvarium! :P hopps din dag har varit bra kära! <33

2009-01-20 @ 19:33:10
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: sara

sara tycker nathalie ska börja läsa saras blogg!! ;)

2009-01-22 @ 00:19:31
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0