1,1 KG Godis!

I Fredags så vart det först jobbe hela dagen, sleeet som tusan
diskade nog 350 bleck (avlånga metalllådor som det varit mat i)
pluss att diskmaskinen bara tar 8 st per gång och det tar ca 10-15 min
för diskmaskinen att diska.. vart precis klar innan vi slutade.
Sen träffade jag sara på stan, vi drack först kaffe på
pensionärs Cafét Selmas :P Sen gick vi och köpte lite
presenter till Lina :)
Sen gick vi och köpte 1,1 KG godis :)
Sen åkte vi hem till Sara men massa godis och en varsin Pizza ^^
Sen kollade vi på film typ What hapends in Las Vegas eller nått.
Den var rolig.
Sen sov vi :)

På lördagen vaknade vi runt nio käkede lite frulle och lekte med Ragge
och städade också eldade vi massor i spisen :) och hade mys.
Vi slog in Linas paket och åkte in till Sandviken på kalas hos Lina :)

Idag söndag har jag varit i stallet och fixat och ridit på min favorit Pålle,
som fick ha på sig sitt nya träns i dag, och jäklar vad fin hon vart :)
Nu ska jag gå ut med vovvarna en sväng och sen ska jag sova,
jobbet kallar imon!!

Kommentarer
Postat av: sara

myshelgen!! XD

2009-01-19 @ 15:56:01
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0