vaktmästare

Igår: (måndag) Jobbade jag, fick possitionen vaktmästare igår. Så jag städade lite på
jobbet och packade lite korv beställningar. och packade upp massssssooooor med varor.
Efter jobbet var det promenad med Gösta sen duschen och bussen till Åshammar.

Idag: Är i Åshammar, har gjort lite uppgifter om kossor idag också tog jag med
Gösta och Izzy på en skogspromenad! Båda var jätte duktiga och ingen utav dom rymde :)
Nu ska jag väl ta och göra lite mer uppgifter sen blir det avenyn och sängen.
Jobb imon..
Är ledig på Torsdag sköönt. Då ska jag försöka få igång mitt akvarium!! :)
Skulle ha försökt varit och köpt sand imon men det kan bli kämpit med tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0