SOOOOL älskade SOOOOL!!!!!!

Igår: Var jag och Micke ute och prov åkte nya traktorn på kvällen.
Så nu j'klar är jag häftig för jag har kört typ värdens största traktor.
Bak däcken var ungefär 20-30 cm högre än mej.
Sen pluggade vi lite och kollade på Andra avenyn.

Idag: Vakna gick ner och kokade lite mannagryns gröt och kaffe :)
Sen tvinga jag upp Micke ur sängen så jag fick sällskap på gröt frukost,
smaskens!! :)
Sen åkte vi till Sandviken och jag gick på Arken för att kolla lysrören, men inga hade
kommit BLÄÄ!! Mina växter vill ha lyyyysen!!
Hittade iallafall 2 svarta scalarer som sällskap till ghosten.

Har nyss kommit hem från stallet jag och sandra har ridit i det underbara vädret :)
Jag hängde undan vinterjackan och red i endast 2 tröjjor, och självklar byxor.
så hääärligt!! Varmt och skönt var det i solen, enda negativa är att hästarna
får jäkla massa styltor.
Sen impregnerade vi lite vintertäcken och nu sitter jag här!!
Får se vad som händer och sker,
Imon blir det frissan och klippa och färga håret iallafall :) sköönt!



Bilden: Vill ha sommar + att jag beställt en jäkla massa fröer av
en jobbar kompis som hadde en hel katalog med coola blommor.
Så jag ska måla mina fingrar gröna och plantera lite när dom kommer :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att ni varit i Västerås

Hur fick Ni hem traktorn, Hoppas det är bra med Gösta Kram Mormor

2009-02-25 @ 21:53:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26856
Postat av: anna

Tråkigt att lysrören va trasiga..

vi har oxå scalare i vårat akvarium.. eller nu är de bara en.. nee har ingen bilde på de.. men kanske kan knäppa nån dag =)

jo de är jobbigt me akvarium.. men de är fint att titta på :P

Grattis till ynglen!

// anna

2009-02-26 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0