Sand

Idag: Vaknade strax före halv tio, sköönt :)
Käke lite frulle kolla datorn. Det var snö storm ute, så då
tänkte jag. Jag struntar i att rida, jag fixar akvarium i stället.
Japp, så de vart så. Flyttade över ghosten och en scalare i det stora akvariumet.
Sen började jag tömma 100 liters tomde allt grus i en sopsäck och hällde i
sand och fyllde på vatten igen och planterade om växterna.
Vet inte riktigt än hur det vart då de är värdens london dimma i karet :)
Sen började solen komma så jag traska upp till stallet
mockade och red.
Pärlis var sammarbets vilig i dag, vi gjorde lite skänkelvikningar och så..
solen lyste på oss, gahh vad hon är söt min häst!!

Har kommit på ett sto namn på Moas bäbis Vilda Hilda nick Hilda
hingstnamnet är bestämt sen länge Vilding Hilding nick Hilding :)
Pratade lite med fölet genom magen idag, den sa att det var ganska varmt och
mysigt där inne och att den inte ville komma ut fören gräset var grönt :)

Nu har jag precis käkat lite mat, vart Monrose pizza :) smask.
Nu får vi se vad osm händer bara skiiiit på tv nu när det är jäkla melodifestivalen!!!

På måndag ska iallafall Värsting kvala så det är bara att hålla tummarna för att han
klarar det, men det borde han göra!

Gösten har fått skippat sitt tassbandage idag de verkar gå bra, får tvätta rent ikväll innan
vi ska sova. Kom på idag när jag var ute och gick att Gösta har lärt sig ett nytt komando
Kopplet, när han har trasslat in sig i kopplet så säger man kopplet så lyfter han på benen.
Han är inte lika duktig som Max för Max trasslar ut hur knutigt och knöligt det än är med kopplet :)

Förresten, tror att Gud är arg där uppe han har givit mig -11 minus här!! Blää!

Kommentarer
Postat av: anna

Tack så mycke för täcket!

Minos kunde ha de.. Va lite kort men de blir bra =)

Tack!! :)

2009-03-01 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0