Rosa hjärte filt!

Igår: Åkte jag och Mami in till valbo och jag klippte mig och färgade håret.
Vart nöjde med färgen, men håret vart alledes för kort, fast det är nog bara
vad jag tycker nu eftersom jag såg att hon endast klippte 1 cm av håret :P
Så det är inte för kort ;)
Sen gick vi på Ikea och åt lite mat :) Nattis bjöd sin snälla mami :)
Sen djumagasinet och köpa lite vatten tester.
Sen hem och ta in stackars hästarna som var jätte blöta,
eftersom det var sol på morgonen fick Moa och Majsan gå ut utan täcke
vilket slutade i snöstorm och två fryssna hästar.
Perfect tillfälle för mig att använda Moas hjärta filt :)
Eftersom att Moa faktisgt är en ponny får hon har hjärtan och diamanter :)
Efter det hem och fixa lite lampor til akvariumet efterosm inga lysrör har kommit ännu.
Sen kom Sara hit och vi åt varma mackor och masser med chips och dipp :) smskens..

Idag: Sara åkte tidigt i morse och jag har inte gjort så mycket än, varit ut med Gösten och
käkat frulle.
Var också in på min internettbank och det såg jätte fint ut på kontot eftersom lönen kom in i natt :P
sen betalade jag en räkning och halva lönen var borta =/
Men räkning var en häst ungefär, eller Moas blivande bäbis :)
Såg i går att en utav mina nya scalarer har sprungit vidare, så nu är det bara en.
Konstigt den måste ha varit sjuk när jag köpte den, för kollade vattenvärderna igår och
det var inget fel på dom.. Tråkigt.
Ska rida med Sandra senare idag hoppas min kropp hinner vakna innan dess
mina knän känns som knään på en 95 årig gammal tant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0