Rosa bandage!

Idag: Åkte jag, Mickes mamma och Micke till Västerås på förmiddagen,
Micke skulle hämta nån traktor :P
Sen hem igen så 34 mil i bil vart det idag.
Sen åkte vi hem släpte ut hundarna och släppte in hundarna,
då var det blod i hela huset, och det var min kära Gösten som slitit av sig en klo.
Så vi fick operera lite för att få bort hela klon göra ett provisoriskt bandage.
Men nu har jag varit på lantmanna och köpt lite "powe flex" som det heter i
häst världen, själv häftande bandage.
så nu springer han runt med ett rosa bandage på baktassen.
Köpte också en pressent nu när han är "sjuk" han fick ett nytt vinter täcke som är
brunt och matchar min jacka :) Och en storlek större än hans gamla, han fick skavsår av
bakbens banden.
Nu får vi se vad som händer..Inte så mycket tror jag. Äta semlor och dricka kaffe, fast
det blir kanel bulle för min del, då semlor är det äckligaste som finns :P

Kommentarer
Postat av: anna

oki :) då ska ja prova täcket på honom sen och se om de passar :)

Hur går det med akvariet då?

// anna

2009-02-25 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0