Märta :'(

Igår (Lördag). Åkte med mamma in till sandviken,
gick på stan och kolla lite på Arken, kollade på akvarium,
tror jag ska beställa ett akvarium därifrån på måndag.
Köpte ett nytt stort hur till Märta, och när jag kommer hem
ställer in boet säger mamma:
- Nattis, Märta är livrädd för Boet hon bara sitter helt stilla i hörnet
Nattis går och kollat och petar på Märta, och Märta rör inte på sig,
Märta hade sprungit vidare till hamsterhimlen och sin pojkvän Fjådor!

Sen red jag på eftermiddagen, Pärlis var lite dryg och trippig, men tillslut
fick jag henne att jobba lite, så jag var svettig och Pärlis var svettig :)
Sen hem och städa och flytta upp lilla akvariet till vardagsrummet.
Sen började jag baka pizza och Sara kom hit och åt pizza :)
Det vart inte lika gott som sist jag bakade pizza..

Idag: har jag bara hunnit vaknat och varit på en prommis med vovvarna.
Ska upp till stallet sen och rida lite har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: sara

mys med pizza.. jag gillade den starkt iaf!!

2009-02-01 @ 19:47:48
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0