Ledig dag

Idag: Har jag varit ledig :) Vaknade runt nio käkade frulle.
Sen åkte jag och far min in till sandviken hon hämtade spån till
hästarna. Sen hem och lämna spånet och tillbaka till Sandviken
för att hämta akvariumet :)
Hem och byta om och upp till stallet och mocka.
Sen kom en tjej som red på Moa och de gick jätte bra :)
hoppas bara hon vill fortsätta.
Sen tömkörde jag Pärlis i djupsnön hon var duktig och jobbade på
hela tiden! Vart bara 15 min ungefär för att inte få senskador!

Efter stallet skruvade vi ihop akvarie bänken och ställde upp akvariumet, åh det kommer bli så
snyggt!!!!! WEEE!
Sen kom Sandra och vi tog en långpromenad med vovvarna.

Har hunnit med mycket idag :) nu ska jag och Gösten ta och sova lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0