JAAA

Igår (måndag) var det jobb hela dagen, sen upp till Micke och hämta
Gösten och ta bussen hem.
Sen på kvällen tänkte jag ta en långis med Gösten.
Det var svin kallt så jag klädde på mig och Gösten kläder/täcke!
Gösta haltade från början på alla fyra tassar och jag börja gå fortare
för att han skulle få trava kasnke han inte skulle halta..
tillslut tvärnitar Göst och skriker till. Så de vart inge lång promenad =/

Idag: Har jag jobbat, dom ringde från Arken idag mitt akvarium har kommit :)
Hämtar det imon så då blir det foto sen :)
Efter jobbet gick jag upp till stallet och träffa Sandra vi tog en skritt
tur i kylan. Vi kom enormt långt idag utan bråk :)
Nu ska jag kissa med Gösta och sova :)
LEdig imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0