I taket lyser stjärnorna!

Tisdag: Jobbade, sen hem och hämta Gösta och Kalle
och åkte in till veterinären i Gävle, Kalle fick en undersökning
där dom klämde på han läskiga sår på svansen. också fick han en
pencilin kur på 2 ggr/dag i 10 dagar.
Och Gösta fick en vaccinations spruta.
Sen gick jag och sara och kakade frisco utan baccon på Max :)
Sen gick vi till bion och Johanna kom också kollade
vi på "I taket lyser stjärnorna".
Bra rörande film, tror inte ett ända öga var tort av alla där inne :)

Onsdag: Jobbade, och var på en promenad sen gjorde jag inget :)

Torsdag: idag. Har jag jobbat, lagt 250-300 kg lax på bleck..
hela dagen haha.
Sen åkte jag till stallet och jag och Sandra red en sväng medans det var ljust.
Pärlan fick jobba hela tiden ^^ hon tyckte de var lite jobbigt :P
Sen tog jag en promenad med Gösta och nu kolla datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0