HÄRLIGA VÄDER!!

Gick till stallet runt tio i morse knäppte lite kort på hästarna.
började mocka, fick sms av Sandra att hon tänkte åka upp och
börja fixa stallet (vi hade bestämt tid kl 11) men ack fick hon
jag var redan där :P
Så vi fixade klart stallet.
gjorde klar våra hästar. Sandra körde Sune och jag red Pärlis bakom,
gick jätte bra båda hästarna tyckte det var lite spännande med nytt :)
Och Sune lycklig när han fick gå i vagn :)
Sen var jag duktig och putsade alla sadlar (4 st) , Sandras ridgjord och
Värstingt tävlings sele :) Sen gick jag hemmåt var ju underbart väder
så jäg vägrade gå in, så jag och Gösten tog en promenad, fast det var fortfarande
fint väder när vi kom tillbaka så vi skottade gården lite :)
Och vips så var kl nästan 4 och då sa magen halllåååå,
jag har bara fått frukost kl 8 imorse jag vill ha lunch!!! så då vart det en macka :)

Blir nog en promenad med Sandra och Gösten ikväll! Sen lets dance!

Dagens väder var helt wooonderfuul!!
Hoppas på lika bra väder imon :)



Cha Faile "Majsan"



Min marmorgurami hona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0