Gävle

Igår: Var inte riktigt min dag, jobbade och på eftermiddagen spillde jag ut
Rhod Island dressing över hela benet + skon. Så det var bara att byta om och
leta på nya skor, och eftersom det bara finns vikarie skor i storlekarna 37 och 41 så
var inte det så lätt, fick ett par skor som var lika hård som hårdheten själv.
Sen missade jag bussen till Gävle, men såg att det skulle gå en en kvart senare
från recensentrum så jag skyndar dit, men ihelvete att det kom nån buss.
Och när det väl kom en buss var den fullpackad, hatar att sitta brevid främlingar!!
Väl i Gävle gick jag på söders zoo snackade lite fisk och köpte växter.
Sen gick jag på Gävleborgs zoo och köpte lite mer växter :)

sen träffade jag på Stefan, riktigt skojj vi gick till Buddy´s och delade
på en kebab pizza som inte var jätte god!! Trevlikt att träffa Stiiiinki igen!
Sen gick jag till konsert huset för att möta Sofie vi han precis hitta våra
platser när håkan började spela.
Var en ganska bra konsert, men det märks att han börjar bli gammal,
han har fortfarande mycket energi i sina låtar men han hade mer förr :)
saknade Ramlar annars var alla gamla godingar med :)

Idag: Har jag vaknat ätit frulle sen har jag varit i stallet och ridit och grejjat med
Sandra. Och min häst var duktig och lugn idag :) Blåste jätte mycket i stallet
så det var svin kallt trotts att det bara var -3 grader cirkus.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men nått blir det väl.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0