Äntliiigen

Idag: Har jag jobbat, sen gick jag på stan gick och handlade lite av Johanna
som jobbade :) Vart bjuden på Tupper Wear party imon hemma hos Johanna :P
Sen gick jag till Arken och inhandlade lite rötter, växter, skiffer och lite så :)
Sen kom mamma och vi åkte och köpte sand.
Sen hem och koka lite rötter och börja fylla akvariumet med sand, vatten och växter :)
Så nu står de där med vatten och allt :) Hoppas bara jag vaknar med torra fötter imon :)

Också var det ju Grey´s på tv idag. Och jag bara älskar Gre´s hååååår!!!!

Bilder på uppstarten på akvariumet finns på

bilddagboken.se/Natt1s
Kolla på 18 Februari

Nu ska jag ta med vovven ut en sväng och lägga mig i sängen och kolla på mitt akvarium :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0