Alpens Pärla, vilken Pärla!!

Igår: (Söndag) Gick upp till stallet mitt på dagen och mockade och
fixa.
Red en sväng och min Pärlis var klock ren, gick i stadig form i skritt och trav,
dock inte i galoppen, men det får jag ha överssende med :P
Trippade bara en gång när min mobil ringde vid det läskigaste ställe hon vet :P
Men annars var hon lugn och framåt.
Gjorde två nya hål i nosgrimman så nu höll hon tungan där den ska vara :)
Var så stolt när jag kom tillbaka och svettig :)

Sen hem och duscha och kolla på hästhoppning, helt otroligt
4 st till omhoppning och 2 utav dom var svenskar, hur bra är inte det???
Spännande!
Sen åt jag lite mat och åkte upp till Micke..
Vi höll på med j*vla datorn i 4 timmar utan att få det att funka.
Word dampar och det går inte att skriva, Programet svara ej.
Avinstalerade och instalera om hela Offic men funkar ändå inte.. skit grejor!
Sen kollade vi på Beck. och sov.

Idag: Har vi fortsatt med datorn men de funkar inte så vi har tagit en annan dator.
Har nyss varit ute och gått med hundarna.
Först Gösten och Izzy och sen en till prommis med Sazza hade ju kommit 1 dm snö
så det var bara att pulsa på.
Går inte med alla hundar samtidigt eftersom tikarna slåss så hemskt då.
Bättre för mig med två prommisar :)
Nu får vi se vad som händer inget planerat :) Kolla på Avenyn kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0