Akvarium

Igår(söndag) Red på förmiddagen, gick hyffsat bra
hon var lite mer arbetsvillig idag än hon var igår(lördag)
Men fortfarande lite jobbig och sprallig :)
Sen åkte jag och Gösta till Åshammar.
Jag och Micke pluggade lite kossor, sen kollade vi
på Beck, men självklart somnade vi i nyhets pausen :P
vilket inte gör så mycket eftersom man sett alla beckfilmer.

Idag(måndag) Ledig så jag och Mickes mamma var och målade
lite brädor och drack kaffe :P Sen in till Sandviken jag gick på Arken
och beställde mitt akvarium (Juwel Rio 300 liter svart med möbel)
bild kommer när jag får hem det i slutet på veckan eller början på nästa
vecka. :D
Sen åkte jag hem och gick till stallet red en sväng med Sandra
Pärlis var lite sprallig idag med men hyffsat lugn :)
Sen gick jag och Sandra hemt ill hennes bror och kolla på hans akvarium
han hade ett lika som jag ska köpa fast ett 400 liters fullt med ciklider :)
Så nu ska jag läsa på om ciklider så får vi se om det blir sådanna i mitt akvarium :)

Nu ska jag lägga mig och läsa boken om Malawi ciklider!!

Jobb imon, sen veterinär med Kalle och Gösta och efter det bio med Sara och Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hur pluggar man kossor?? Är det speciell plugg man slår i dom undrar undrar Mormor

2009-02-03 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0