akvarium

Igår (fredag) var det jobb som gällde. Sen tog jag med Gösten upp till stallet
eftersom hon som rider värsting behövde lite hjälp med honom.
Han har börjat testat och bara vänder, haha liten tönt!
Det kliade i fingrarna och jag var nära att hoppa upp och rida honom.
Han är inte rädd utan han bara testar.
Men efter lite instruktioner så gick han ner nån vända.

Sen åt vi lite mat och sen kolla vi på Lets Dancce och sen var det sängen :)

Idag: Har jag inte gjort nått än, vaknat druckigt massa kaffe och kolla runt
om fiskar :)
Har så mycket planer, men hur ska allt funka?
I mitt lilla akvarium vill jag ha räkor (har aldrig hafft en räka och kan inget)
i mitt 100 liters ska min ghost bo kvar, men vill hitta nått sällskap till honom.
Och i det stora 300 liters blir det gurrami + svart neontetra och nått mera.

Jag tänkte nu koka lite kaffe och gå till stallet, ska rida och mocka och släpa in kusarna!
Har börjat träna Pärlis lite hårdare nu, nu är det inte bara lunk som gäller utan nu ska hon
jobba. Och jag har träningsverk haha :)
Sen ikväll åker jag och Gösten till Micke i Åshammar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0