<3

Igår(Fredag) var det jobb först sen kom morbror och hämtade mig och
vi åkte till gävle där mamma var och va barnvakt åt min sötnos till kusin.
Så jag fick träffa henne en snabbis :)
Sen åkte jag och mami på K-rauta och Plantagen för att leta sand till mitt akvarium,
hittade ingen :( vad är de för stil hallå lite vanlig sand..
Får åka tillbaka till Karl Hedin på måndag och köpa lite dyrare sand där så ska det
nog bli bra med mycket fiskar och rötter och växter :)
När vi kom hem gjorde jag inget, åt lite mat och kollade på Let´s Dance.

Idag:(lördag) Jobbade gick bra gjorde jätte fin mat till pensionärerna som inte kan tugga
dom fick spritsad mos i form av ett hjärta, eftersom det var <3-dagen :)
Efter jobbet skynda jag upp till stallet för att hinna rida.
Men Pärlan var tokig dåt åkte skotrar på en åker lite längre bort
så hon studsade på baknenen och gick passage med huvudet mellan frambenen
hela vägen tillbaka till stallet.
Så jag hoppade av och ledde ner henne igen och då hade hon lyckats fått tungan över bettet så
vi vände och gick tillbaka.
Och nu sitter jag här, ska snart äta!!

<3 till alla på alla hjärtans dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0