Igår var det först jobb, sen åkte

195442414ccedd00ada841678dc2cd6a.png

Kolla varifrån!

Igår var det först jobb, sen åkte jag och Micke ner med lite hö till Pärlans blivande hem. Efter det mackmys framför bonde söker fru och Greys. Idag har jag jobbat och handlat lite för imon kommer min kusin Inday och vi ska baka, eller dega som hon kallar det, lite pepparkakor och lussebullar. Också ska hon sova över :) vi ska ha så mysigt så! Gösta har slitit av sig en klo igen så jag önskar mig en ny trapp i julklapp! Nu väntar jag på Micke så ska vi kolla så flickan som lekte med elden i sängen. Var till Storvik en sväng på nattöppet en jäkla massa folk, köpte lite remmar sen åkte vi hem igen!


Kommentarer
Postat av: anna

kan du int lägga ut en stor matta på trappen då? så den täcker alla hål?

// Anna

2009-12-03 @ 21:38:30
URL: http://puzzy.bloggagratis.se
Postat av: Mormor

Stackars Gösta hjoppas det inte är så farligt. Såg så fina bilder på Gösta och katten. Ät nu inte upp degen i förväg. Vad önskas av tomten? Själv inget annat än avlagda jeans. Har beställningar jeansväskor KRAM FRÅN Mormor M

2009-12-03 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0