shopping! De här inhandlade jag ti

18504e3a61e0b6e6022ec22db21f5cc1.png

Kolla varifrån!

shopping! De här inhandlade jag till mig själv, en hood, två linnen och en gullig liten randig lång ärmad t-shirt och en salt vatten spray. Nu ska jag läsa lite. Pärlan fick skydd och en läder grimma. Fölen fick ett varsitt grimmskaft. Vi har föresten inge vatten hemma, nån pump som är trasig. Så jag är lortig måste nog ta och tvätta håret imon i stallet haha. Man är rätt beroende utan att man tänker på det, visst att internet ballar ur de kan nån leva med, men vatten? Man kan inte duscha inte borsta tänderna inte gå på toa inte tvätta händerna inte laga på mycket mat inte diska, jaja nog om det. Nu ska jag läsa imon blir det valbo med sara! Nya ridbyxor måste köpas


Kommentarer
Postat av: Linda

Oki låter häligt!

önskar jagh kunde shoppa lite men har inga pengar vi spatrar de till flytten det är bra en månad kvar nu.

Kram

2009-08-04 @ 19:59:47
URL: http://icecoollinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0