nu var det ett tag sedan. Idag har

0-5838ee84e0a8de2610308ff37d70def2.png

Kolla varifrån!

nu var det ett tag sedan. Idag har jag jobbat. Gick super. Sen var jag hem och red Värsting en sväng gick också bra, trav hästen börjar lära sig :) vi tränade ledande tygeltag, sen kan han skänkelvikning fast bara åt höger alltså för vänster skänkel. Men han är ju bara 5 är så han hinner väl lära sig. Ett plus är att han sedan kan trava i normalt ridhäst tempo brukar annars vara lite svårt för varmblod. Min lilla Vilda har gjort illa sig i ögat så veterinären var ut idag hon fick ögonsalva och en spruta. Första vet räkningen på henne :) bakade bullar härom dagen :) nä nu ska jag sova, Micke är ute och åker med emil får väl se när han dyker upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0