lilla vilda på bilden. Vilda hålle

0-2ea7fb278e04bdc819be474c6ee68345.png

Kolla varifrån!

lilla vilda på bilden. Vilda håller på tappar sin fölpäls nu hon blir nog svart, blir mörkare än Moa iallafall. Sötnos. Nu ska jag och sandra åka till borlänge och handla hästgrejor och sen en vända till kupolen om vi hittar :) musen på mitt rum är fortfarande kvar. Fångade den i hamsterburen i natt men den lilla rackarn kom ju ut mellan gallret. Så det får nog bli brutala åtegärder som en råttfälla eftersom katterna bara kollar på den lilla musen. Nä nu ska jag åka och plocka upp sandra


Kommentarer
Postat av: Pim Elf

Hej goa hästtjej! Fin-vacker blogg du har pusslat ihop. jag älskar djur och natur, så det föll sig naturligt när jag känner Viola o Marian att titta in till dig här! Superfint! Viola tipsade. Ha det gott!

2009-08-10 @ 22:10:20
URL: http://www.nogg.se/Kikkelia
Postat av: Pim Elf

Hej goa hästtjej! Fin-vacker blogg du har pusslat ihop. jag älskar djur och natur, så det föll sig naturligt när jag känner Viola o Marian att titta in till dig här! Superfint! Viola tipsade. Ha det gott!

2009-08-10 @ 22:11:43
URL: http://www.nogg.se/Kikkelia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0