bara för att jag inte har internet

0-32dba714e8fc84c5aa7fa9db3409db56.png

Kolla varifrån!

bara för att jag inte har internet kan jag ju Blogga :) idag har jag jobbat hela dagen, och vi har varit så duktiga och slitit i dag. Firade lite att jag fyller på måndag med cheescake, smask! Sen åkte jag till willys snacka om kaos i sandviken en fredag efter middag säkert en kilometer kö till rondellerna. Smart som jag är tog jag andra vägen ut från stan. Sen åkte jag hem och fixade lite mat, bjöd Mickes päron och mina päron på Tacos. Också lappen förstors som är på besök över helgen. I mon är det jobb igen. Kanske en sväng till ikea vill ha två hemnes byrås.jag och Micke Fick en damsugare av mamma och pappa i inflyttnings present :) nä nu hör jag att min lilla katt unge är instängd nån stans, ut på katt jakt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0