tralla!

Igår: hände nog inte så mycket, var ut på en mysig skogs promenad med Gösta och Izzy. Så jäääkla skönt att kunna gå med två lösa och lydiga hundar, eller lydiga och lydiga, hundar som inte rymmer iallafall :) Såg att Gösta fick lite sniff i snoken ibland men det räkte med ett stillsamt nej så slutade sniffandet :) Men det är väl slut på den fröjden när
kosserna kommer då vill nog Gösta inte lyssna på mej längre. På kvällen åkte jag och Micke till statiol och köpte lite godis :) smaskens :) Marabou Sweitchernöt (ja stav felat, och? du fattar eller hur?)

Idag: Ringde klockan klockan sex :( Bläää ville inte kliva upp :P Men men, väl uppe går det väl bra.
Micke var så snäll och kom med Gösta till jobbet :) Och datorn hade han kommit ihåg och ta med :)
Duktig pojk!
Väl hemma tog jag en macka med kaviar på, mums! Sen traska jag och Gösta upp till stallet.
Fixade klart stallet med Sandra, sen red vi en sväng en timme nästan :)
Pärlan var lagomt duktig idag :) Tror jag och min häst börjar lära känna varandra och det
känns helt toppen bra, men det har tagit 2 år :P
Har nyss varit ute på promenad med Max och letat efter grannens Tax, Viktor!
Så om nån hittar en vilsen tax i Årsunda är det nog Viktor, strävhårig.

Nu ska jag ta med min lilla randiga till vovve och sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0