Tiden bara springer iväg!

Gahh, har inte hunnit skrivit på nästan en vecka, I´am av bussy person. ^^
 Dagarna går så fort med jobb, hästar och hundar.
Men igår se red jag och Sandra en hyffsad runda. Pärlan har blivit så duktig.
vi galopperade två vändor på banan, Gick bra inget tokerier.
Efter ridning körde vi Värsting och jag körde helt själv hela turen :)
Kul och jobbigt. Och jäklar imej vad han springer fort :P
Ingen Alpens Pärla trav där inte haha ^^

Idag: Har jag jobbat, varit i köket med mamma och Yvonne :)
De är alltid kul att vara där.
Efter jobbet åkte jag och mamma upp till stallet, jag red medans
mamma fixade resten.
Pärlis var duktig i dag med, men det stod 3 rådjur ute på åkern så hon
ville inte gå längst ner på banan. Hon tvärnitar och sen backar hon, helt
omöjlig att övertala, men vi gick lite längre varje gång iallafall.
Tog två vänder galopp jäklar vad jobbigt det är, då man verkligen måste
"rida" henne i galoppen för att få upp huvudet.
Ja nu har jag precis duschat ska packa lite grejor
sen ska vi åka till Sandviken och jag sak bjuda min päron på Monrosé
sen blir det Åshammar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0