Stapla ved

Idag: Vaknade halv åtta, trodde jag, Micke hade visst ställt om klockan en timme
så klockan var halv nio. haha
Käkade lite frulle, sen kom Micke hem från mjökningen då började vi kapa ved.
Eller Micke och FjongPelle kapade och jag fick det tyngsta jobbet
att stapla skiten :) Men det var mysigt att vara ute hela dagen.
Har precis kommit in nu.
Mickes mamma fyller år i dag så vi ska snart grilla :) Smask!
Imon blir det hem till Årsunda och träna häst och leka med mina akvarium.
Jobbar på måndag också, storhelgstillägg :D det är fiint!
Hundarna sitter ute i hundgården och solar sig, får se om vi hinner med en promenad
innan det blir mörkt.
Känns som jag behöver en ryggmassage efter några 100 kilo trädbärning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0