Regn

Igår: Åkte jag och Sara in till Gävle på dagen.
Köpte en vårjacka, linnen och lite trollhassel (träd grenar till akvariumet)
och lite kläder till Micke..
Sen hämtade vi upp Gösta i Sandviken och köpte godis, sen åkte vi hem till
Sara och skulle kolla på film, I walk the line, men filmen slutade funka efter halva.
Så då tänkte vi gå till skogen med hundarna, men när vi kom ut så spöregnade det
så vi tog bara en kortis.
Sen kom Micke och hämtade mig och vi åkte hem. Gjorde inte så mycket kolla på datorn.

Idag: Har det inte hänt mycket mest druckigt kaffe.
Fick nyss sms av mamma, Max är hos veterinären han har gjort illa sig i munnen
hoppas att det inte är nå farligt och att han blir bra. Lite jobbigt när man vet.
"Gjort illa sig i munnen" kan ju betyda mycket, har han bara bitit av en tand?
eller han han brutit käken? vet liksom inget. Hoppas på det först nämnda.
Nu väntar jag på lite energi så jag kan ta lite skogspromenader, ligger 4 hundar och
väntar på min energi också :)
Sen får vi se vad som händer...

Lite bilder kommer det, Den första är tårtan som jag bakade i måndags
när min far fyllde ännu mer gubbe.
Och den andra är på Värsting i tisdags när han värmde!




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för uppdateringen :)

2009-04-09 @ 20:52:09
URL: http://emmavarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0