Kärlknöl

Igår: jobbade jag vi lagade pepparotskött till lunch till pensisarna
och på kvällen fick dom broccoli soppa med ostcreme.
När jag kom hem gick jag upp till stallet vi tänkte rida med grannen
men grannens häst hade tydligen gjort illa sig.
Så vi får ta det en annan gång, så vi putsade Värstings tävlings sele,
han ska förövrigt starta på Bollnäs imon. Sen mockade jag åt mina kaniner
och klippte klona på dem.
Sen borstade jag och Sandra Moa och Majsan som släppte huuuur mycket
hår som hellst speciellt Moa, så nu kan fåglarna bygga nya fina bon av allt häst hår :)
Moa fick även en fläta i svansen, inte kul med en kallblods svans nu när leran kommer.
Pärlan och Sune fick vara skitiga idag, tog bara av Pärlan den värsta leran.
Sen gick jag hem och åt mamma hade gjort kärlknöl och potatisgratäng
hur gott som hellst kanske!!
Sen somnade jag kl nio på soffan ^^

Idag: Har jag inte gjort nått än, men har för mycket på "att göra listan"
Tänkte göra rent 2 av mina akvarium, städa rummet, städa altanen,
mocka och rida, duscha, göra nått med hunden, slipa ramar
jaja vi får se vad jag hinner med, men ska nog börja med 300 liters akvariumet.
Har stoppat ner min segelfenspleco (en mal) där och han börjar käka växter
så jag måste leta på honom och stoppa tillbaka honom i det lilla där han
får bo...

Tjollahopp!!

Glöm inte att hålla tummarna för Värsting Liss imon när han ska starta.
Spår 1 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0