KAFFE!

Igår: Jobbade jag, Sen sprang jag på stan en snabbis.
Köpte lite krims krams. Inget vettigt tror jag, eller jo
ögonbryns färg :)
Sen hem till Micke vi käkade kebab :) sen tror jag inte det
hände så mycket mer, jo jag borstade alla 3 hundarna.
Sen deklarerade jag och Micke så i mitten på juni hoppas
jag på at minst 7000 kr infaller sig på mitt konto :D
Idag: Vaknade runt åtta och käka frulle med Micke som var ledig
från mjökning idag :)
Sen satt jag på trappen och solade med en kopp kaffe :)
nu kom jag och tänka på att jag har bara druckit två koppar idag,
shit jag kommer somna måste ner och koka kaffe snarast :)
Sen åkte jag in till Sandviken och mötte mamma sedan styrde vi
kosan mot valbo. Inhandlade en tröjja, ett par skor och 2 linnen och ett halsband :)
Sen hem till Micke igen.
Här är det lite dystra miner just nu, en av katterna Fisen, har blivit överkörd
och de värsta, vi hittar henne inte :( Jag och Gösta har gått runt skogen, men hon finns inte.
Men ja, hoppas hon inte lider och att vi hittar henne.
Snart ska vi gå över till Bygdegården där det är sista april firande ikväll :)
Med grillning och lotter :)
Ne som sagt KAFFE!!!!

Imon ska jag hem till mina älskade hääästar!!! och fiskar! :) Och katter :)
och kaniner :) och Maxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0