Jobbjobbhäst

Jobbat hela dagen lång idag. Jobbat på riktigt
bra har vi gjort idag :) Poppas pensionärerna vart glada.
Kroppen vela verkligen inte gå upp i morse, den hade ställt in
sig på helg och sovmorgon. Men inte förens på måndag.
Efter jobb åkte jag upp till stallet, japp åkte.
lära kolla om min gammla moppe startade så han fick följa med upp till
stallet startade efter ca 10 min "kickande" måste åka lite så batteriet
laddar upp. Sen ska jag nog sälja båda mopparna..
Jag och Sandra red en kort sväng i hagen skit dåligt underlag.
Men imon kanske vi ska rida med våran granne som har "snälla" hästar
och rida en sväng runt Kilen. Hoppas det går bra.

Först är det jobb imon. vi ska laga pepparots kött till lunch och bråkolle
soppa till kvällsmat och äppelkaka och vaniljsås.

Nu ska jag snart sova är heeelt slut i huvve och kropp.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu har jag också en blogg :) Läs gärna :)

2009-04-05 @ 19:16:53
URL: http://karinjosefinenordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0