Jaha

Jaha då var de ett tag sen igen.
Igår var jag ledig :) hade sovmorgon hur länge som hellst
vaknade strax före tio..
Städade nästan hela huset ^^ duschade till och med alla blommor :)
Sen åkte jag och Sandra till Ica och köpte fika och sen upp till stallet.
Fixade och grejja, mockade lite i Sune och Pärlans ute stalldel.
Sen red vi, men Pärlis var lite konstig.
Idag: har jag jobbat sen
åkte jag hem och bytte om och upp till stallet prova red idag också,
men Pärlis var samma som igår.. Håller på luskar på vad det kan vara
så nu får hon vila tills vi vet vad som är på gång, får se om Laser gubben kommer
ut och kollar på henne. Annars får det nog bli Atg kliniken i Romme.
Så jäkla typiskt när vi börjar komma igång med träning och det är kul att
rida. Hoppas på att det är nått enkelt iallafall. Min lilla plutta.
Nu ska jag nog sova upp och jobba imon igen...
Imon blir det mat hemma hos morbror i Gävle, gammel mormor och morfar
är på besök i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0