Ingenting och hästar

Idag har jag jobbat, gick bra mycket att göra.
efter jobbet gick jag upp en sväng till stallet och
matade och tog in pållarna och putsade lite på dom.
Värsting skulle ju starta idag på Dannero men i Hagsta
rasade växelådan på bilen, så det var bara att vända och hoppas
att dom kom hem, de gjorde dom. Synd på loppet
han kanske hade varit skit bra. Jaja det händer.
Nu håller jag på lagar lite mat, ska nog pyssla med lite
akvarium efter mat..

Förresten.. Det finn en skylt, en skylt som jag ibland skrattar åt
och ibland blir jag så irriterad varför i helvete nån har satt upp en skylt
på ett träd mitt så där utan vidare.
skylten sitter mellan Trebo och Hedåsen på vänster sida om man kommer
från Sandviken, och vet ni vad det står på den jäkla värdelösa skylten?
INGENTING alltså inte ingenting utan det står INGENTING! Nog om idiotiska skyltar
här kommer lite bilder!




Värsting är nyfiken





Moa är tjock 1,5 månader innan fölning :)



Majsan är Tjock 1,5 månader innan fölning :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara säga att din Värsting är bland de sötaste varmblod jag sett :)

Synd att du bor så långt bort.... Annars hade jag gärna kommit och pussat lite på dina pållar!!!

2009-04-28 @ 13:38:00
URL: http://emmavarga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0