Full rulle!

Lördag: Mickes mamma fyllde ju år :) Så vi åt god mat, grillat :)
Danne(mickes bror) och Anna( Inte mickes syster utan Dannes flickvän/sambo
eller vad man nu kallar det ;) Kom också.
Efter mat och tårta tog jag och Anna en sväng upp i skogen med 3 hundar :)
2 vovvar fick stanna kvar hemma. Var mycket vatten i skogen. Sazza(schäfer) Lade sig
ner i en ler pöl, jippiee!! Och Minos (staffe, som fyllde 1 år samma dag) Tyckte att
dikerna var jätte kul med vatten :) Medans min lila Gösta tyckte de var kul all "valla" Minos :)
Duktiga hundar hela vägen.

Söndag: Klev upp i hyffsad tid, och jag och Mickes mamma sammlade ihop vattenkannor
och krattor och gick över till nya huset och eldade hela slänten där med högt gräs :)
Pyromaner var vad vi va :)
Sen skjussade Micke mig till sandviken på em och jag åkte med Mami hem.
Fin väder hemma, så jag började riva lite runt min damm, alla sk "blommor" åkte därifrån
i ett naffs. Ska leta på nå fint att plantera i stället.
Sen tog jag och Gösta en promenad, hittade jätte fina löv, så jag gick hem och hämtade en
kasse och plockade löv och pinnar till akvariumena :) Vart jätte fint.
Grannarna fick väl tro att jag var helt pucko som stod och plocka löv 3 meter från vägen
men de var de värt :)

idag: jobbade hela dagen, var i köket lade en massa raggmunk tills imon och gjorde lite mannagryns pudding osv.
Sen hem och byta om och upp till stallet och fixa med Sandra.
Efter mockning red vi Pärlan och Sune i regnet, så vi var dyng sura efter en halv timme, så de blidde
en kortis.
Efter ridning plockade vi in resten av hästarna och körde Värsting, gick ganska bra
han var lite rädd för Lennart höll på gräva dike brevid banan!
kom hem vid ått iskall och hungrig, men nu sitter jag här mätt och varm :)
Nu väntar sängen! :D Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0