Dannero

Dagen går så fort när man är ledig..
På fm gjorde jag rent tre akvarium och städa lite.
Gick upp till stallet runt ett. Mocka och fixa lite.
Sen kom Sandra och vi red en sväng, gick bra idag med.
Sen tog vi in alla hästar och matade dom, sen körde vi Värsting
körde själv hela vägen idag med :) Han var duktig och pigg
jag har väl träningsvärk i armarna imorgon :P
När man talar om trollen så ska Värsting starta på Dannero (Kramfors)
på Söndag. Ulf Oholsson ska köra, men jag jobbar. tur i otur.
Kul att kolla på lopp men fy helsika att åka bil ända upp dit :)

Mamma hämtade mina kakadua ciklider idag, Så jag ska gå ner och
kolla lite på dom nu :)
Imon är det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0