Ruggigt!

Fy vad kallt och ruggit det har blitt ute.
Inge kul alls när det är mörkt när man kliver
upp på morgonen.

Jobbat idag, gick bra serverat fiskpinnar
till massa ungar/ungdommar!
Sen hem skrittade en sväng på Pärlis
Mami var med och red Värstingen!
Hem och ut på en halv långis med vovvarna.
Så nu är jag däckad på soffan fram tills sovdags :)

I Söndags var jag och Sandra på ridbanan
med våra hästar..
Pärlan var lite konstig spänd och okoncentrerad.
Kanske de var för att hon inte varit där på ett år.
Men i mon ska vi dit igen och se om lyckan är bättre :)
Ledig imon, ska jobba helg för första gången
lite nervöst :P

Planerar även att sälja min dressyr sadel och köpa mig en
till flatback då jag sällan rider i dressyr sadeln!
Så är nån halvintresserad av en dressyrsadel så kan den ju höra av sig.
Super skön och välvårdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0