Fötter

Igår: Först jobb, sen åkte jag upp till stallet och red ut en sväng
med Sandra. Jäkla blås väder var det, och jäkla hästar var det :P
sune ägrar gå, Pärlan vägrar gå. Och där står vi...
På hemvägen möter vi 30 st motorcyklar, Sune
får panik och hoppar ut i vägen, Så Sandra får slänga sig
av :P men det gick bra till slut. Pärlan stog som en tickande
bomb men hon stog still.
Kommer till stallet, pysslar om pållarna. Och jag ska byta till skor
från ridstövlarna.. OCHOCHOCH dåå ligger det en äcklig
huggormunge under min sko.. fick lite smått panik.
Tänk om tänkt om han hade krypit in i skon??????????

Idag: Jobb, idag fick jag vara i köket :) Jag gjorde
sparris omelett till pensionärerna (låter jätte äckligt)
De vart så fina så mina omeletter. Fick göra
60 liter omelett "smet" för att de skulle räcka! :D
Sen kom Tiger och hämtade mig och vi åkte hem till mig.
Och smart som jag är så har inte jag nå nycklar med mig, haha!
Så vi får vänta en halv timme på mamma.
Sen åkte vi ut i skogen med hundarna, Tiger hade sin vovve
Libra med sig som lekte med Gösten och Max!
Så nu är hundarna helt slut och jag med :)

Imon blir det grillfest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0