Födelsedag

I Fredags var det jobb, sen hem och rida, red med Sandra och Sune :)
Sen hem och baka och vara jätte trött :)
Sen kom S ara på natten och sov med mig ;)

Lördag: Morfar var här och fikade på förmiddagen,
Sen bar det av till Valbo spendera lite pengar :S
Köpte Skor,sjal, väska och en fisk.
Sen hem och fixa och hem till Johanna på förfest
skojjigt och träffa favvis Johanna och lite andra gamla kompisar :)
Sen vart de lite väl mycket shots men men. Kul iallafall :D

Söndag: Gammelmormor/morfar kom och sen morbror
och massa folk, Eftersom det var min födelsedag :D:D
Fick pengar och körlektioner.
Också hämtade vi en ny häst, han är häftig
för han heter och är lugn som ett lamm och
stor som en älg :)

Och idag var det jobba stressigt vart de idag men tiden går
fort då iallafall.. Sen var jag ut och red på Pärlis.
Sen kom Johanna hit på lite fika :)

Men nu ska jag sova upp och jobba imon!!
Pärliis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0