Zoegas med mjölk

Idag har jag jobbat, roligt idag :) gjorde matlådor
till gammlingarna och packade lite grejjer till skolerna :)
Sen åkte vi till ridbanan med Pärlan och Värsting.
Värsting var jätte duktig för att första gången i sitt
liv se en ridbana :) han gick cavalette i trav jätte duktigt.
Pärlan var så där till en början, sen hoppade mamma
upp och red 10 min då blir hon genast helt perfect, men
icke när Nattis sitter på haha.
Men när jag hoppa upp igen efter mami så gick det ganska bra :)
Och Nattis gjorde sitt första galopp ombyte haha^^
Det gick bra vart lite förvänd galopp efter men ändå :)
Nu dricker jag kaffe och ska snart duscha.
Sen blir det bonde söker fru och Grey´s :D

Imon ska jag träffa älsklings Johanna och byta skor med henne :P
sen packa till färden uppåt :P
Jobbar till 3 eller halv fyra så de vart fyra tåget.
Äntligen träffa älskade Stiiiina åhh vad jag har saknat henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0