Valbo

Idag har pengar spenderats.
Åkte in till Sandviken vid halv tio.
Johanna kom och hämtade upp mig vid resecentre.
Och vi rullade vidare mot Jet och fyllde bilen med lite
energi.
Sen vart det Valbo och Ikea där jag köpte min älskade byrå :)
Johanna köpte bistik och kökshandukar :)
Så de vart 100 vuxen poäng för oss + att vi fick i hela min
byrå i Johannas lilla bil. De gick!! Då var vi så jävla stolta vi kunde bli.
Sen en tur på Hööks och köpa en sadelgjord.
Och sen gjorde vi köpcentre det inhandlades:

*En fin sjal
*Två jätte fina tröjjor/klänningar
*Ett rött nagellack
*Söta vita strumpor
*Sadel undergulligullunderlägg
Lunch vart det varm kyckling chiabata(stavning?)
Sen vidare till Sandviken där vi svängde in och skulle köpa byxor.
Hem och bära in byrån, som jag nu har skruvat på i flera timmar.
Och jag är arg på Ingvar för det fattades tre skruvar och vart över jätte
många andra skruvar!

Imon ska jag åka och hämta min nya sadel när jag vaknar
och sen blir det stallet och rida en sväng med Sandra!

Nu är det Grey´s, fixa klart rummet och sova :)

Förresten: bilder på målerit finns på: Natt1s.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Full poäng till oss på vuxenskalan! ^^

2008-11-08 @ 16:25:30
URL: http://johannahelenajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0