Pengar :)

Vaknade vid nio idag skönt med sov morgon :)
Har bara ätit frukost och kollat runt lite här.
Gösten ligger och sover brevid mig, sötnos!
Idag blir man rik också :) häärligt!
Väntar på om Sandra ska höra av sig så
vi kan skritta en sväng.
Pärlis har stått sen i fredags så hon vill nog bli riden nu.
Snart blir det stallet sen blir det nog duschen och
sandviken med mamma ska köpa målarfärg
för imon ska jag och sara måla om mitt rum :) skönt!

Ledig hela veckan :) ska bli skönt.
på Onsdag ska jag och Johanna på roadtripp.
Vi börjar med frukost sen bär det av mot Borlänge och Lager 157 :)
Ska bli jätte mysigt att shoppa och mysa hela dagen med min favorit!

Har beställt ett nytt träns och jag hoppas att färgen passar min sadel,
då jag har letat passande träns i ca 2 år :P hoppas de kommer om några dagar.
Har även beställt nytt värmeskydd till håret som borde komma imorgon :)
Har även hittat en sadel och hoppas att den blir skickad idag.
Det är samma sadel som jag redan har fast en svart, hoppas den passar.
Då kan jag och Sandra rida somtidigt på Värsting och pärlis och ha sköna
sadlar båda två :)

Nä nu ska jag nog rulla vidare mot stallet!! HAlojjss!


Kommentarer
Postat av: Marianne

En kall nos.

Ett par fuktiga runda ögon.

En varm blick.

En tass som lyfts och ett huvud som läggs på send.

Öron som försöker uppfatta och förstå....

Din Gösta

2008-10-28 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0