Måleri!

Igår: Jag och Sandra skrittade upp till Kilen och vände.
hästarna var lite spända pga vila och blåsten, men de gick
bra ingen ramlade av iallafall :)
Sen åkte jag och mami till Sandviken och handlade lite.
Köpte målar färg.
På vägen hem hämtade vi upp Sara :)
Åkte hem och gjorde grekis pyttipanna :)
mumms fillibabba!!
Sen kolla vi på tv och myste!

Idag: Jag och Sara vaknade vid halv tio, åt lite
frulle. Sen började vi flytta möbler och förbreda.
Sen tog vi fram penslar och målarfärg och började måla.
Runt sex var vi klara, så de vart 8 timmar målande :)
Men fint vart det.
Sen köpte päronen pizza, margerita med lök. Smask!
Nu sitter jag och kollar på rosabandet.
Såg att Kommunal gävleborg skänkt pengar och de innebär
ju att jag också skänkt pengar så de är ju bra + att jag köpt
ett rosa band :)

Min och Johannas roadtripp vart inställt pga av troligtvis dåligt väder imon.
Så det blir Valbo istället men de duger det med :)
Gå kan jag gå på Ikea och köpa min byrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0