Ljusdal,Gävle

Fredag: Jobbade hela dagen.
Sån hem duscha fixa och packa sen kom Marcus
och Bhom förbi och hämtade mig också åkte vi
till Hedesunda och hämta Sedvall och sen till Gävle och
systemet, sen bar det av uppåt!!
Och jag fick äntligen träffa min favorit älsklings Stina!
Som jag har saknat den människan!!
Sen drack vi lite öl.
Jag och Stina gick ner till Stadt köade i 30 min och betalade 140 kr minglade
i 20 min  sen kom vi på att det sög där inne.
Så då gick vi till Zeke grillen och köpte pommer och sen viadare upp på åsen igen.
Festandet var skit tråkigt men roligt att träffa alla :)
 Lördag: Jag och Sofie stog och trampa utanför Delins vid öppnings dags och
köpte oss lite frukost som vi gick hem till Olle och åt. De vart drick Yoghurt och citron muffins :)

Sen åkte jag hem med 2 tåget med Virre och Joppe :)
På tåget ringer morbror och frågar om jag vill vara barn vakt.
Självklart ställer jag upp så han hämtade mig på stationen.
Så jag myste med min lilla kusin hela kvällen.
Vi spelade pippi långstrump dator spell och läste Totte böcker.
Sen somnade hon vid halv elva och jag somnade 10 min efter :)

Idag har jag inte gjort mycket. Men nu ska jag spela kort med mina päron!!
Sen är det avenyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0